Cum comand

Comenzile se plaseaza online, prin intermediul website-lui invitatiidecristal.ro, cu sau fara cont.

Dupa ce alegi modelul de invitatie dorit, aceasta poate fi personalzata online completand cu informatiile tale textele. Dupa ce te-ai asigurat ca toate datele sunt complete si sunt corecte, alege numarul de bucati necesare si apasa butonul „Adauga in cos”.

Dupa ce acestea au fost adaugate in cos, puteti urma pasii catre checkout.

 

Cum platesc

Am pus la dispozitia dumneavoastra un sistem de plata online simplu, usor si sigur. Folosim cele mai inalte standarde de securitate si encriptare pentru a evita orice situatie neplacuta.

Website-ul invitatiidecristal.ro nu stocheaza si nu proceseaza informatiile de plata ale cardurilor bancare. Acestea sunt procesate direct prin intermediul unuia dintre cei mai mari furnizori de astfel de servicii – Stripe.com 

 

Livrare

Livrarea este gratuita pe tot teritoriul Romaniei, prin curier rapid, in maxim 7 zile lucratoare de la confirmarea platii.

Colete neridicate

Daca o comanda nu este ridicata,  clientul va trebui sa achite in avans sau ramburs o taxa de transport in valoare de 50 lei pentru o noua livrare. In caz contrar comanda va fi considerata onorata.

 

Retur

Daca esti nemultumit de produsele noastre si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile calendaristice, conform dispozitiilor UG nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Termenul de 14 zile calendaristice pentru returnarea produselor incepe de la primirea produselor de catre cumparator.

ATENTIE!!!

Invitatiile personalizate  fac parte din categoria de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare.
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 sunt cele cuprinse in articolul 16 punctul c: Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar. 

Returnarea produselor si inlocuirea acestora se face pe cheltuiala noastra in cazul in care:

1) In comanda s-a transmis o dimensiune, iar clientul a primit alta.
2) In comanda clientul a transmis o culoare anume iar expeditia a fost facuta pe alta culoare.
3) Clientul a completat corect toate campurile din invitatie, dar personalizarea a fost procesata gresit.

Clientul poate solicita in cele 3 cazuri inlocuirea GRATUITA a comenzii fara costuri suplimentare sau returnarea integrala a banilor in termen de 14 zile. Mai mult decat atat, in ambele cazuri clientul pastreaza produsul deja primit, nu este nevoit sa-l returneze.

Orice alte neclaritati vor fi rezolvate pe cale amiabila gasindu-se solutii optime pentru ambele parti.

Produsele primite defecte

In eventualitatea primirii unui produs nefunctional sau care prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit, cu conditia sesizarii telefonice in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Clientul are dreptul sa solicite returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu putem inlocui produsul cu unul conform , se va restitui contravaloarea produsului. Returnarea produsului se face pe cheltuiala noastra.

 

Cum fac sesizarea?

Completeaza formularul de retur apasand aici.

Atentie!!!
Sesizarile se pot rezolva doar daca sunt trimise pe baza formularului de retur.
Close My Cart

Recently Viewed

Close
Close

Close
Navigation
Categories